۳۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۴۱

در گفت‌وگو با مهر مطرح شد؛

۳۵میلیارد تومان اعتبار پروژه های برق شهرستان تویسرکان

۳۵میلیارد تومان اعتبار پروژه های برق شهرستان تویسرکان

همدان- مدیر توزیع برق شهرستان تویسرکان از تخصیص ۳۵ میلیارد تومان به طرحها و پروژه های عمرانی توزیع برق شهرستان تویسرکان خبرداد.

رضاکریمپور درگفت وگو باخبرنگار مهر بیان کرد: در سال جاری ۳۵ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌ها و پروژه‌های توزیع برق شهرستان تویسرکان اختصاص یافته است که در همین راستا ۵۰۰ دستور کار طرح و پروژه در حال اجرا است که ۵۰ درصد این پروژه‌ها به اتمام رسیده و مابقی طرح‌ها در حال تکمیل و اجرا است.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان تویسرکان ادامه داد: از مهمترین پروژه‌های سال جاری که در شهرستان انجام شده می‌توان به اجرای کابل خود نگهدار اشاره کرد که حدود ۱۵ کیلومتر از شبکه سیمی در مناطق شهری و روستایی به این کابل‌ها تبدیل شده است.

کریمپور اظهار داشت: ۵۳۰ کیلومتر طول شبکه فشار ضعیف در سطح شهر و روستاهای شهرستان وجود دارد که بیش از ۶۵ درصد آن در جهت ارتقا قابلیت اطمینان شبکه کاهش خاموشی‌ها و مقابله با سرقت تبدیل به کابل خود نگه دار شده است.

وی درادامه بابیان اینکه شبکه سیمی ۶۰ روستا از روستاهای شهرستان تبدیل به کابل خود نگه دار شده است افزود: شرکت توانیر، یک شرکت شاخص محور است و با توجه به اینکه خدماتی که ارائه می‌دهد به عنوان یک کالای استراتژیک در جامعه امروزی به شمار می‌رود نیاز به سنجش پالایش دارد.

کریمپور بیان کرد: با توجه به شاخص‌های اختصاصی توزیع برق، شهرستان تویسرکان در میان ۱۱ شهرستان استان همدان رتبه برتر تأمین برق پایدار و مطمئن مشترکین را کسب کرده است.

مدیر توزیع برق شهرستان تویسرکان یادآورشد: راهبردها و خط مش شرکت توزیع برق در جهت تحقق رسالت خویش بدان گونه است که تأمین برق پایدار و مطمئن برای مشترکین بر چهار محور اصلی که شامل هوشمند سازی، قابلیت اطمینان بهره وری و ارتباط دوسویه با مشترکین انجام می‌شود.

مدیر توزیع برق شهرستان تویسرکان درادامه بیان کرد: هوشمندسازی شبکه و لوازم اندازه گیری مشترکین کشاورزی و صنعتی، اداری و سایر مصارف جهت مدیریت پیک بار سال ۱۴۰۳ از دیگر اقدامات انجام شده دراین شهرستان است که در این راستا در سال جاری بیش از ۱۱۰۰۰ انشعاب کشاورزی صنعتی و اداری مجهز به کنتور هوشمند برای ۹ سکسیونر فرمان پذیر در جهت هوشمندسازی شبکه بر روی خطوط ۲۰ کیلوولت نصب شده است.

کریم پور تصریح کرد: بار این شهرستان از دو پست فوق توزیع می‌شود که بار وپیک مورد نیاز، ۴۷ مگاوات و ۸۵۰ کیلومتر طول شبکه فشار متوسط است.

وی درادامه متذکر شد: باتوجه به گرمای شدید در تابستان سال جاری و پیک بار شهرستان توانستیم با همکاری صنایع، ادارات، کشاورزان، مردم و کارکنان این اداره تابستان بدون خاموشی مشترکان خانگی را داشته باشیم.

کریمپور تشریح کرد: مشترکین شهرستان تویسرکان به نسبت مدت مشابه سال گذشته صرفه جوئی در مصرف برق در ایام پیک بار داشته‌اند که این کار باعث شد بیش از یک میلیارد تومان پاداش به مشترکین پرداخت شود.

مدیر توزیع برق شهرستان تویسرکان مطرح کرد: ۱ هزار و ۲۶۲ مورد تفاهمنامه کشاورزی، صنعتی و اداری با مشترکین منعقد شده است که قاعده تفاهمنامه های شرکت توانیر با مشترکین الکترپمپ های کشاورزی اینگونه است که با ۴ ساعت صرفه جوئی در مصرف برق در ساعات اوج مصرف از ۲۰ ساعت برق رایگان بهره مند خواهند شد که این طرح تشویقی در همکاری مشترکین کشاورزی بسیار مفید است.

کریم پور با اشاره به ارائه خدمات به مشترکین تحت پوشش نهادهای حمایتی گفت: در توزیع نیروی برق تویسرکان یک هزار و ۳۶۸ مورد امتیاز برق رایگان در اختیار مشترکین مددجوی نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد قرار گرفته است.

مدیر توزیع برق شهرستان تویسرکان درپایان گفت: طلب توزیع برق شهرستان ۴ میلیارد تومان طلب توزیع برق است که دراین رابطه از همه مشترکین تقاضامندیم که با پرداخت به موقع هزینه برق مصرفی خود، ما را در ارائه خدمات بهتر و مستمر یاری کنند.

کد خبر 5946487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha